Тиждень 18.12. - 22.12.
Урок №44
Тема: повторення тем "Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос", Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси.
Домашнє завдання: §26-27, вправи по зошиту.
Урок №45
Тема: Складні випадки наголошування слів.
Домашнє завдання: §26-27, вправи по зошиту.
Урок №46
Тема: повторення тем "Орфоепічна помилка. Милозвучність", "Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності". Тренувальні вправи.
Домашнє завдання: §23, впр. 7.
**************************************************************************
Тиждень 11.12. - 15.12.
Урок №41
Тема: Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси. Складні випадки наголошування слів.
Домашнє завдання: §26-27, впр. 7.
Урок №42
Тема: КР №2. Орфоепічна норма (тест).
Домашнє завдання: §26-27, впр. 5, 7.
Урок №43
Тема: Контрольне есе на тему «Наголос – душа слова».
Домашнє завдання: §26-27 (повторити).
**************************************************************************
Тиждень 04.12. - 08.12.
Урок №38
Тема: Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос.
Домашнє завдання: §26-27, впр. 4.
Урок №39
Тема: Варіантне наголошування слів.
Домашнє завдання: §26-27, впр. 5.
Урок №40
Тема: Словорозрізнювальний, форморозрізнювальний і діалектний наголоси.
Домашнє завдання: §26-27, впр. 7.
**************************************************************************
Тиждень 27.11. - 01.12.
27.11. - урок ДИСТАНЦІЙНО
Для 10-Б:
Войти Zoom Конференция
Идентификатор конференции: 266 758 6493
Код доступа: YV02N4
Тема: Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.
Виконати вправи 4, 5.
Домашнє завдання: §23, впр. 7, борги: діалог, усний переказ.
Урок №36
Тема: Основні правила вимови голосних звуків.
Домашнє завдання: §24-25, впр. 3, борги: діалог, усний переказ.
Урок №37
Тема: Основні правила вимови приголосних звуків.
Домашнє завдання: §24-25, впр. 7 (1), борги: діалог, усний переказ.
**************************************************************************
Тиждень 20.11. - 24.11.
Тема: Усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням.
Домашнє завдання: борги: діалог.
Урок №33
Тема: Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.
Домашнє завдання: §23, впр. 3, борги: діалог.
Урок №34
Тема: Сприймання на слух чужого мовлення й аналіз його.
Домашнє завдання: §23, впр. 7, борги: діалог.
Урок №29
Тема: Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.
Складання плану виступу; підготовка композиційних частин виступу (вступу, основної частини і висновків); підготовка різних варіантів вступу і висновку до конкретної теми.
Домашнє завдання: §19-20, впр. 4 (В), підготувати діалог.
Урок №30
Тема: Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.
Написання тексту публічного виступу; запам’ятовування тексту виступу, тренування.
Домашнє завдання: §21-22, впр. 6, борги: діалог та ораторські виступи.
Урок №31
Тема: Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.
Аналіз власного і чужих виступів; визначення комунікативних намірів мовців за текстом промови; оцінювання мовленнєвого вчинку; висловлення особистого ставлення до почутого.
Домашнє завдання: борги: діалог.
Урок №33
Тема: Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Милозвучність. Чергування у-в, і-й як засіб милозвучності.
Домашнє завдання: §23, впр. 3, борги: діалог.
Урок №34
Тема: Сприймання на слух чужого мовлення й аналіз його.
Домашнє завдання: §23, впр. 7, борги: діалог.
**************************************************************************
Тиждень 13.11. - 17.11.
Урок №29
Тема: Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.
Складання плану виступу; підготовка композиційних частин виступу (вступу, основної частини і висновків); підготовка різних варіантів вступу і висновку до конкретної теми.
Домашнє завдання: §19-20, впр. 4 (В), підготувати діалог.
Урок №30
Тема: Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.
Написання тексту публічного виступу; запам’ятовування тексту виступу, тренування.
Домашнє завдання: §21-22, впр. 6, борги: діалог та ораторські виступи.
Урок №31
Тема: Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.
Аналіз власного і чужих виступів; визначення комунікативних намірів мовців за текстом промови; оцінювання мовленнєвого вчинку; висловлення особистого ставлення до почутого.
Домашнє завдання: §21-22, борги: діалог та ораторські виступи.
Урок №26
Тема: Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання.
Добір аргументів до конкретної тези.
Домашнє завдання: §17-18, презентація №26-27.
Урок №27
Тема: Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.
Добір фразеологізмів до теми виступу.
Домашнє завдання: §17-18, презентація № 26-27, виступи.
Урок №28
Тема: Складання діалогу «Культура мовлення пов’язана з культурою мислення».
Домашнє завдання: §17-18, підготувати діалог.
Урок №23
Тема: Риторика як мистецтво. Роль риторики в сучасному світі. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування. Моделювання аудиторії; моделювання ситуації спілкування.
Домашнє завдання: §13-14, презентація №23, впр. 4 (А).
Урок №24
Тема: Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Переказування взірцевих текстів промов.
Домашнє завдання: §15-16, презентація № 24, впр. 5 (А і Б).
Урок №25
Тема: Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.
Домашнє завдання: §15-16, презентація №25, впр. 6.
Урок №20
**************************************************************************
Тиждень 06.11. - 10.11.
Тема: Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання.
Добір аргументів до конкретної тези.
Домашнє завдання: §17-18, презентація №26-27.
Урок №27
Тема: Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.
Добір фразеологізмів до теми виступу.
Домашнє завдання: §17-18, презентація № 26-27, виступи.
Урок №28
Тема: Складання діалогу «Культура мовлення пов’язана з культурою мислення».
Домашнє завдання: §17-18, підготувати діалог.
**************************************************************************
Тиждень 30.10. - 03.11.
Тема: Риторика як мистецтво. Роль риторики в сучасному світі. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування. Моделювання аудиторії; моделювання ситуації спілкування.
Домашнє завдання: §13-14, презентація №23, впр. 4 (А).
Урок №24
Тема: Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Переказування взірцевих текстів промов.
Домашнє завдання: §15-16, презентація № 24, впр. 5 (А і Б).
Урок №25
Тема: Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.
Домашнє завдання: §15-16, презентація №25, впр. 6.
**************************************************************************
Тиждень 16.10. - 20.10.
Урок №20
Тема: КР №1. Лексикографія. Лексична норма.
Домашнє завдання: повторити §11-12.
Урок №21
Тема: Утвердження лексичної норми в словниках української мови.
Домашнє завдання: §11-12, впр. 2.
Урок №22
Тема: Тренувальні вправи.
Урок №17
Тема: Утвердження лексичної норми в словниках української мови.
Урок №18
Тема: Есе. Види есе, вимоги до його написання.
Домашнє завдання: §11-12 (стор. 44). Готуватися до написання контрольного есе.
Урок №19
Тема: Контрольне есе на тему «Прекрасна мить життя» або «Чарівність і могутність слова».
Домашнє завдання: §1-12 (повторити). Готуватися до написання контрольної роботи "Лексикографія. Лексична норма".
Урок №13
Тема: Порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні.
Домашнє завдання: §8, впр. 7.
Урок №14-15
Тема: Основні групи фразеологізмів.
Домашнє завдання: §9-10, впр. 4.
Урок №16
Тема: Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
Домашнє завдання: §9-10, впр. 2 (закінчити).
Урок №11
Тема: Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови. Збагачення тексту синонімами.
Домашнє завдання: §6, впр. 7.
Урок №12
Тема: Пароніми. Запобігання помилкам у вживанні паронімів. Редагування текстів.
Домашнє завдання: §7, впр. 4.
Урок №13
Тема: Порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні.
Домашнє завдання: §8, впр. 7.
Урок №7-8
Тема: Лексичне значення слова. Лексична помилка. Слово і контекст. Залежність значень слова від контексту. Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність.
Домашнє завдання: §4, впр. 3.
Урок №9
Тема: Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення.
Обговорення теми «Словники в нашому житті».
Домашнє завдання: §5, презентація, впр. 2, 5.
Урок №10
Тема: Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови.
Домашнє завдання: §6, впр. 3.
Домашнє завдання: повторити §11-12.
Урок №21
Тема: Утвердження лексичної норми в словниках української мови.
Домашнє завдання: §11-12, впр. 2.
Урок №22
Тема: Тренувальні вправи.
**************************************************************************
Тиждень 09.10. - 13.10.
Тема: Утвердження лексичної норми в словниках української мови.
Урок №18
Тема: Есе. Види есе, вимоги до його написання.
Домашнє завдання: §11-12 (стор. 44). Готуватися до написання контрольного есе.
Урок №19
Тема: Контрольне есе на тему «Прекрасна мить життя» або «Чарівність і могутність слова».
Домашнє завдання: §1-12 (повторити). Готуватися до написання контрольної роботи "Лексикографія. Лексична норма".
**************************************************************************
Тиждень 02.10. - 06.10.
Тема: Порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні.
Домашнє завдання: §8, впр. 7.
Урок №14-15
Тема: Основні групи фразеологізмів.
Домашнє завдання: §9-10, впр. 4.
Урок №16
Тема: Багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.
Домашнє завдання: §9-10, впр. 2 (закінчити).
**************************************************************************
Тиждень 25.09. - 29.09.
Тема: Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови. Збагачення тексту синонімами.
Домашнє завдання: §6, впр. 7.
Урок №12
Тема: Пароніми. Запобігання помилкам у вживанні паронімів. Редагування текстів.
Домашнє завдання: §7, впр. 4.
Урок №13
Тема: Порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні.
Домашнє завдання: §8, впр. 7.
**************************************************************************
Тиждень 18.09. - 22.09.
Урок №7-8
Тема: Лексичне значення слова. Лексична помилка. Слово і контекст. Залежність значень слова від контексту. Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність.
Домашнє завдання: §4, впр. 3.
Урок №9
Тема: Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення.
Обговорення теми «Словники в нашому житті».
Домашнє завдання: §5, презентація, впр. 2, 5.
Урок №10
Тема: Лексичні та фразеологічні синоніми, антоніми. Синонімічне багатство мови.
Домашнє завдання: §6, впр. 3.
****************************************************************************
Тиждень 11.09. - 15.09.
Урок №4
Тема: Довідкові медіа ресурси.
Домашнє завдання: §2, впр. 6 (Б).
Урок №5
Тема: Здійснення
лексикографічного пошуку;тлумачення
значення слова різними способами.
Обговорення теми «Словники
в нашому житті».Домашнє завдання: §2, виконати завдання: З’ясуйте значення слів, поясніть тлумачення слова, а також спробуйте використати його у контексті
1. Долина
2. Вниз (діалект)
3. Праліс
4. Водоспад
Урок №6
Тема: Поняття норми в сучасній українській
літературній мові.
Нормативне й ненормативне мовлення. Типи норм.Домашнє завдання: §3, впр. 7.
****************************************************************************
Тиждень 04.09. - 08.09.
Урок №1
Тема: Вступ. Лексикографія. Сучасні лексикографічні джерела: словники, довідкова література (у тому числі на електронних носіях).
Домашнє завдання: §1, впр. 4.
Урок №2
Тема: Інформативна й нормативна функції словників.
Домашнє завдання: §1, впр. 7(Б).
Урок №3
Тема: Основні
типи словників.Тлумачення значення слова різними способами.
Домашнє завдання: §2, впр. 3.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.