Тиждень 18.12. - 22.12.
Урок №29
Тема: Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.
Домашнє завдання: У підручнику стор. 121-128, конспекти. Вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».
Урок №30
Тема: Урок позакласного читання. Джек Лондон, «Біле ікло».
Домашнє завдання: робота на канікули: читати Шолома-Алейхема «Пісня над піснями».
******************************************************************
Тиждень 11.12. - 15.12.
Урок №27
Тема: Контрольна робота (твір) за розділом «Духовне випробування людини». Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.
Домашнє завдання: Починати вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».
Урок №28
Тема: Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.
Домашнє завдання: У підручнику стор. 121-128, конспекти за презентаціями. Вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».
******************************************************************
Тиждень 04.12. - 08.12.
Тема: Контрольна робота за розділом «Історичне минуле в літературі».
Домашнє завдання: читати Джеймс Олдрідж, «Останній дюйм».
Урок №26
Тема: Джеймс Олдрідж, «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання.
Домашнє завдання: готуватися до написання твору (орієнтовні теми: "Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння", "Утвердження сімейних цінностей". Починати вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».
******************************************************************
Тиждень 27.11. - 01.12.
29.11.
27.11. - урок ДИСТАНЦІЙНО
https://www.youtube.com/watch?v=N71wbtBJaIU
Опрацюйте презентації:
Домашнє завдання: конспект, презентація.
Урок №24
Тема: Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.
Домашнє завдання: конспект, аналізувати питання.
******************************************************************
Тиждень 20.11. - 24.11.
Урок №21
Тема: Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Джон Бойн, «Хлопчик у смугастій піжамі».
Домашнє завдання: конспект, читати твір (https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/book.php?bookid=5740 , це скорочено).
Урок №22
Тема: Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих.
Домашнє завдання: конспект, читати твір.
******************************************************************
Тиждень 13.11. - 17.11.
Урок №19
Тема: Історичний колорит роману «Айвенго» та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.
Домашнє завдання: стор. 72-74, конспект.
Урок №20
Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте» та ін.); А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), І. Вайсґлас («Круки»).
Домашнє завдання: стор. 75-81, конспект.
******************************************************************
Тиждень 30.10. - 03.11.
Тема: В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
Домашнє завдання: стор. 56-58, конспект.
Урок №16
Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.
Домашнє завдання: конспект (образ Айвенго), характеристика образів лицарів та жінок у романі (тезово).
******************************************************************
Тиждень 16.10. - 20.10.
Тема: Контрольна робота за розділами: «Вступ», «Жанр балади у європейських літературах» (тестові завдання).
Домашнє завдання: читати "Брехня" Курта Воннегута.
Урок №14
Тема: Урок позакласного читання. Воннегут Курт, «Брехня».
Домашнє завдання: ЗА БАЖАННЯМ підготувати повідомлення про Вальтера Скотта – засновника історичного роману. Читати роман «Айвенго».
******************************************************************
Тиждень 09.10. - 13.10.
Тема: Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі
Домашнє завдання: стор. 42-49, конспект. Дати письмово відповіді на запитання №2 та №5 (на стор. 49).
Урок №12
Тема: Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Символіка твору.
Домашнє завдання: стор. 50-52. Дати відповіді на запитання №1-7, з них №5 та №6 - письмово (на стор. 52).
******************************************************************
Тиждень 02.10. - 06.10.
Урок №9
Домашнє завдання: стор. 38-41, конспект. Дати усно відповіді на запитання №1 та №2 (на стор. 42).
Урок №10
Тема: Адам Міцкевич. Життя і творчість, балада «Світязь».
Домашнє завдання: стор. 42-49. Дати усно відповіді на запитання №1-3 (на стор. 49).
******************************************************************
Тиждень 25.09. - 29.09.
Урок №7
Тема: Образ народного захисника Робіна Гуда.
Домашнє завдання: стор. 29-37. Дати письмово відповідь на запитання №5 на стор. 37. За бажанням підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Фрідріха Шиллера.
Урок №8
************************************************************************
Тиждень 18.09. - 22.09.
Урок №5
Тема: «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.
Домашнє завдання: стор. 24-29. Дати усно відповіді на запитання на стор. 28. Читати балади про Робіна Гуда (с. 30-37).
Урок №6
************************************************************************
Тиждень 11.09. - 15.09.
Урок №3
Тема: Специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів.
Домашнє завдання: стор. 8-10. Дати усно відповіді на запитання №2 та №7 на стор. 10 у розділі "Перевірте себе".
Урок №4
************************************************************************
Тиждень 04.09. - 08.09.
Урок №1
Тема: Оригінал і переклад. Види перекладів.
Домашнє завдання: стор. 6-7.
Немає коментарів:
Дописати коментар