Зарубіжна література 7-В

Тиждень 18.12. - 22.12.


Урок №29
Тема: Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

Домашнє завдання: У підручнику стор. 121-128, конспекти. Вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».

Урок №30
Тема: Урок позакласного читання. Джек Лондон, 
«Біле ікло».

Домашнє завдання: робота на канікули: читати Шолома-Алейхема «Пісня над піснями».

******************************************************************

Тиждень 11.12. - 15.12.


Урок №27
Тема: Контрольна робота (твір) за розділом «Духовне випробування людини». Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.

Домашнє завдання: Починати вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».

Урок №28
Тема: Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

Домашнє завдання: У підручнику стор. 121-128, конспекти за презентаціями. Вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».

******************************************************************

Тиждень 04.12. - 08.12.


Урок №25
Тема: Контрольна робота за розділом «Історичне минуле в літературі».

Домашнє завдання: читати Джеймс Олдрідж, «Останній дюйм».

Урок №26
Тема: Джеймс Олдрідж, «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання.

Домашнє завдання: готуватися до написання твору (орієнтовні теми: "Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння", "Утвердження сімейних цінностей". Починати вчити напам’ять поезію Р. Кіплінга «Якщо…».

******************************************************************

Тиждень 27.11. - 01.12.


29.11.


Конференція для тих, хто працює з дому:

Войти Zoom Конференция

Идентификатор конференции: 929 974 2352
Код доступа: 12345

***********************************************************************

27.11. - урок ДИСТАНЦІЙНО

Войти Zoom Конференция

Идентификатор конференции: 266 758 6493
Код доступа: YV02N4

Урок №23
Тема:Теми нацизму та Голокосту в повісті. Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

Подивіться відео:

https://www.youtube.com/watch?v=N71wbtBJaIU

Опрацюйте презентації:



Домашнє завдання: конспект, презентація.

Урок №24
Тема: Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі. Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.

Домашнє завдання: конспект, аналізувати питання.

******************************************************************

Тиждень 20.11. - 24.11.


Урок №21
Тема: Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Джон Бойн, «Хлопчик у смугастій піжамі».

Домашнє завдання: конспект, читати твір (https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/book.php?bookid=5740 , це скорочено
).

Урок №22
Тема: Зображення Другої світової війни крізь долі дітей і дорослих.

Домашнє завдання: конспект, читати твір.

******************************************************************

Тиждень 13.11. - 17.11.


Урок №19
Тема: Історичний колорит роману «Айвенго» та засоби його створення. Динаміка сюжету і гумор.

Домашнє завдання: стор. 72-74, конспект.

Урок №20
Тема: Друга світова війна у європейській поезії. К. І. Галчинський («Лист із полону», «Пісня про солдатів з Вестерплятте» та ін.); А. Марґул-Шпербер («Про назву концтабору Бухенвальд»), І. Вайсґлас («Круки»).

Домашнє завдання: стор. 75-81, конспект.

******************************************************************

Тиждень 30.10. - 03.11.


Урок №15
Тема: В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

Домашнє завдання: стор. 56-58, конспект.

Урок №16
Тема: Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу.

Домашнє завдання: конспект (образ Айвенго), характеристика образів лицарів та жінок у романі (тезово).

******************************************************************

Тиждень 16.10. - 20.10.


Урок №13
Тема: Контрольна робота за розділами: «Вступ», «Жанр балади у європейських літературах» (тестові завдання).

Домашнє завдання: читати "Брехня" Курта Воннегута.

Урок №14
Тема: Урок позакласного читання. Воннегут Курт, «Брехня».

Домашнє завдання: ЗА БАЖАННЯМ підготувати повідомлення про Вальтера Скотта – засновника історичного роману. Читати роман «Айвенго».

******************************************************************

Тиждень 09.10. - 13.10.


Урок №11
Тема: Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі 
А. Міцкевича «Світязь». Символічні образи, елементи фольклору у творі.

Домашнє завдання: стор. 42-49, конспект. Дати письмово відповіді на запитання №2 та №5 (на стор. 49).

Урок №12
Тема: Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода – рабство). Символіка твору.

Домашнє завдання: стор. 50-52. Дати відповіді на запитання №1-7, з них №5 та №6 - письмово (на стор. 52).

******************************************************************

Тиждень 02.10. - 06.10.


Урок №9
Тема: Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність.

Домашнє завдання: стор. 38-41, конспект. Дати усно відповіді на запитання №1 та №2 (на стор. 42).

Урок №10
Тема: Адам Міцкевич. Життя і творчість, балада «Світязь».

Домашнє завдання: стор. 42-49. Дати усно відповіді на запитання №1-3 (на стор. 49).

******************************************************************

Тиждень 25.09. - 29.09.

Урок №7

Тема:  Образ народного захисника Робіна Гуда.

Домашнє завдання: стор. 29-37. Дати письмово відповідь на запитання №5 на стор. 37. За бажанням підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Фрідріха Шиллера.

Урок №8

Тема: Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер  «Рукавичка». Випробування головного героя балади.

Домашнє завдання: стор. 38-41, конспект. Дати усно відповіді на запитання №1 та №2 (на стор. 42).

************************************************************************

Тиждень 18.09. - 22.09.

Урок №5

Тема: «Король Лір і його дочки». Моральний урок у творі. Король Лір як вічний образ.

Домашнє завдання: стор. 24-29. Дати усно відповіді на запитання на стор. 28. Читати балади про Робіна Гуда (с. 30-37).

Урок №6

Тема: «Як Робін Гуд став розбійником», «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові.

Домашнє завдання: стор. 29-37, конспект. Дати усно відповіді на запитання на стор. 37 (питання №9 - письмово).

************************************************************************

Тиждень 11.09. - 15.09.

Урок №3

Тема: Специфіка художнього перекладу.  Переклад і переспів.

Домашнє завдання: стор. 8-10. Дати усно відповіді на запитання №2 та №7 на стор. 10 у розділі "Перевірте себе".

Урок №4

Тема: Балада як жанр фольклору та літератури. Характерні ознаки балади. Фольклорні балади.

Домашнє завдання: стор. 15-16, конспект. Дати усно відповіді на запитання №5 та №6 на стор. 16 у розділі "Перевірте себе". Читати "Король Лір" с. 24.

************************************************************************

Тиждень 04.09. - 08.09.

Урок №1

Тема: Оригінал і переклад. Види перекладів.

Домашнє завдання: стор. 6-7.

Урок №2

Тема: Специфіка художнього перекладу.  Переклад і переспів.

Домашнє завдання: стор. 8-10

Немає коментарів:

Дописати коментар