Українська література 10-Б, 10-В

Тиждень 11.12. - 15.12.


Урок №30
Тема: Психологічна новела М. Коцюбинського «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії в прозі
». Автобіографічна основа новели.

https://www.youtube.com/watch?v=XFj1ixoo1MQ

Домашнє завдання: стор. 123-133; конспект.

Урок №31
Тема: Символічні образи в новелі М. Коцюбинського «Intermezzo». Проблеми душевної рівноваги. Поетика імпресіонізму. ТЛ: імпресіонізм.

Домашнє завдання: стор. 121-133; конспект за презентаціями.

*******************************************************************************************

Тиждень 11.12. - 15.12.


Урок №28
Тема: Контрольна робота за творчістю Івана Франка.

Домашнє завдання: підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Михайла Коцюбинського (за бажанням); читати психологічну новелу М. Коцюбинського «Intermezzo».

Урок №29
Тема: Основні риси українського прозового модернізму. Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду письменника.

Домашнє завдання: стор. 111-122; конспект за презентаціями.

*******************************************************************************************

Тиждень 04.12. - 08.12.


Урок №26
Тема: РМ Характеристика героїв поеми І. Франка «Мойсей». Пролог до поеми – заповіт українському народові.

Домашнє завдання: стор. 95-107; конспект.

Урок №27
Тема: РМ Проза І. Франка. Жіноча доля в новелі І. Франка «Сойчине крило». Образ героя-адресата в новелі І. Франка «Сойчине крило» – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Значення творчості І. Франка.

ТЛ: поняття про модернізм

Домашнє завдання: готуватися до контрольної роботи за розділом "Творчість Івана Франка".

*******************************************************************************************

Тиждень 27.11. - 01.12.


27.11. - урок ДИСТАНЦІЙНО

Урок №24
Тема: Філософська поезія І. Франка. Драматизм людських стосунків у «Легенді про вічне життя».
ТЛ: філософська поезія.

Опрацюйте презентацію, законспектуйте:


Домашнє завдання: стор. 91-95; конспект; презентація №24.


Урок №25
Тема: Поема «Мойсей» – вершинний твір І. Франка. Проблематика твору. 
Характеристика героїв поеми І. Франка «Мойсей». Пролог до поеми – заповіт українському народові.

Домашнє завдання: стор. 95-98; конспект.

*******************************************************************************************

Тиждень 20.11. - 24.11.


Урок №22
Тема: Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Любовні мотиви в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» і «Чого являєшся мені...».

Домашнє завдання: стор. 86-91; конспект; «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» і «Чого являєшся мені...» (напам’ять одна поезія).

Урок №23
Тема: Виразне читання поезій І. Франка (напам’ять).

Домашнє завдання: повторити стор. 86-91; конспекти; «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» і «Чого являєшся мені...» (напам’ять одна поезія).

*******************************************************************************************

Тиждень 13.11. - 17.11.


Урок №20
Тема: Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси в сонеті І. Франка «Сикстинська мадонна».
ТЛ: сонет.

Домашнє завдання: стор. 82-85; «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» і «Чого являєшся мені...» (напам’ять одна поезія).

Урок №21
Тема: Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму в поезії І. Франка «Гімн».
ТЛ: гімн.

Домашнє завдання: стор. 82-85; «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» і «Чого являєшся мені...» (напам’ять одна поезія).

*******************************************************************************************

Тиждень 06.11. - 10.11.


Урок №18
Тема: Урок позакласного читання №1
Івана Карпенко-Карий, Хазяїн».

Домашнє завдання: підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Івана Франка.

Урок №19
Тема: Іван Франко – письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності письменника.

Домашнє завдання: стор. 76-82, презентація №19.

*******************************************************************************************

Тиждень 30.10. - 03.11.


Урок №16
Тема: Контрольна робота №2. Творчість Івана Карпенка-Карого (твір).

Домашнє завдання: закінчити написання твору на чернетці.

Урок №17
Тема: Контрольна робота №2. Творчість Івана Карпенка-Карого (твір).

Домашнє завдання: стор. 72-75.

*******************************************************************************************

Тиждень 16.10. - 20.10.


Урок №14
Тема: Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя.

Домашнє завдання: Стор. 72-75, конспект. 

Урок №15
Тема: Підміна особистісних етичних цінностей становою належністю в комедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

Домашнє завдання: Стор. 72-75, конспект, готуватися до написання твору
.

*******************************************************************************************

Тиждень 09.10. - 13.10.


Урок №12
Тема: Розвиток драматургії. Від аматорських гуртків до «Театру корифеїв». Популярність «Театру корифеїв».

Домашнє завдання: Стор. 61-63, конспект, презентація №12. Підготувати (за бажанням) повідомлення про життєвий і творчий шлях Івана Карпенка-Карого. Читати комедію "Мартин Боруля".

Урок №13
Тема: Іван Карпенко-Карий. Життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності, новаторство.

Домашнє завдання: Стор. 64-71, конспект, презентація №13. Читати комедію "Мартин Боруля".

*******************************************************************************************

Тиждень 02.10. - 06.10.


Урок №10
Тема: Жіночі образи в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.

Домашнє завдання: Підготуватися до контрольної роботи.

Урок №11
Тема: Контрольна робота по творчості Івана Нечуя-Левицького та Панаса Мирного.

Домашнє завдання: повторити тему.

*******************************************************************************************

Тиждень 25.09. - 29.09.


Урок №8
Тема: Широта представлення народного життя в романі Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

Домашнє завдання: Читати «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика. Конспект + стор. 47-54 за підручником. Цитати до образу Чіпки.

Урок №9
Тема: Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукача до розбійництва.

Домашнє завдання: стор. 47-54, конспект, презентація №9. Виписати цитати до образів жінок у творі.

*******************************************************************************************

Тиждень 18.09. - 22.09.

Урок №5

Тема: Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». Ствердження цінностей національної етики засобами комічного.

ТЛ: засоби змалювання комічного.

Домашнє завдання: підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Панаса Мирного. Читати «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика.

Урок №6-7

Тема: Панас Мирний. Життєвий і творчий шлях письменника. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного та Івана Білика – перший український соціально-психологічний роман.

ТЛ: соціально-психологічний роман.

Домашнє завдання: стор. 43-49, конспект. Виписати цитати до образів головних героїв.  

*******************************************************************************************

Тиждень 11.09. - 15.09.

Урок №3

Тема: «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького – соціально-побутова повість-хроніка.

ТЛ: соціально-побутова повість.

Домашнє завдання: стор. 14-15, конспект; читати  «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького. Повідомлення на тему: "Актуальність проблеми батьків і дітей" у повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».

Урок №4

Тема:  Реалізм повісті І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я». Актуальність проблеми батьків і дітей.
ТЛ: реалізм 

Домашнє завдання: стор. 14-15, конспект. Виписати цитати до образів головних героїв.  

*******************************************************************************************

Тиждень 04.09. - 08.09.

Урок №1

Тема: Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози.


Домашнє завдання: стор. 3-11; читати  «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

Урок №2

Тема: Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури.

Домашнє завдання: стор. 12-13, читати  «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького.

Немає коментарів:

Дописати коментар